dinsdag 20 november 2007

... Pure Frank Vanderlinden

Youtube zegt: "Do not upload any TV shows, music videos, music concerts, or commercials without permission unless they consist entirely of content you created yourself" ... In deze tijd bestaat een mens voor 90% uit illegale acties ... en de 10 overige procent zal Sabam ook wel te pakken krijgen ...
... anyway Frank Vanderlinden is nog maar eens fantastisch ...

Moet ik dankbaar zijn?
Voor de krassen die je maakte
Op de plaat die ik graag draaide in mijn hoofd

2 opmerkingen:

Sarah zei

eindelijk!

Ik zat me al het hele weekend af te vragen hoe die schitterende tekst ook weer ging...

Wat een wijf!

Shi Meng zei

mooi hé, hier volgt de volledige tekst:

Moet ik dankbaar zijn?

Moet ik dankbaar zijn?
Voor de krassen die je maakte
Op de plaat die ik graag draaide in mijn hoofd

Moet ik dankbaar zijn?

Moet ik je bedanken
Voor de slapeloze nachten
En het feit dat ik nu beter weet dan toen?

Moet ik dankbaar zijn?

Achtervolgd door amoureuze spoken
Bijgevolg niet klaar voor een vervolg

Moet ik dankbaar zijn?
Had ik beter kunnen weten?
Harde lessen in dit leven bleven uit

Dus ik mocht dankbaar zijn

Tot jij aan kwam zetten
Zeg me, heb ik niet goed opgelet en
Mij niet hard genoeg verzet misschien?

Moet ik dankbaar zijn?

Achtervolgd door amoureuze spoken
Bijgevolg niet klaar voor een vervolg

Achtervolgd door zinnen die niet rijmen
Achtervolgd door liefde die verdwijnt

Dus moet ik dankbaar zijn?
Nee, jij zal het mij niet zeggen
Want je bent er niet
En ik weet niet

Of ik dankbaar mag zijn